Αντίθετα με ό,τι πιστεύεται η επιτυχία μιας στρατηγικής SEO δεν αφορά τόσο στην κάλυψη των απαιτήσεων των μηχανών αναζήτησης, αλλά στην αντιμετώπιση του ανταγωνισμού.
Ο στόχος της βελτιστοποίησης του περιεχομένου δεν είναι μόνο -όπως πολλοί νομίζουν- να καταστήσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας ελκυστικό στις μηχανές αναζήτησης, αλλά κυρίως αποτελεσματικότερο από εκείνο των ανταγωνιστών μας, επειδή η διαδικασία κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης έχει σαφώς συγκριτικά χαρακτηριστικά. Δεν αρκεί δηλαδή οι αλγόριθμοι των συστημάτων αξιολόγησης να εκτιμήσουν απλώς ότι το υλικό μας είναι σχετικό με τα ενδιαφέροντα των χρηστών, αλλά πρέπει επιπλέον να το θεωρήσουν πιο χρήσιμο από τις άλλες ιστοσελίδες που διεκδικούν την εμφάνισή τους στο ίδιο κοινό.
Σε αυτό το πλαίσιο, η ολοκληρωμένη διαχείριση της βελτιστοποίησης δεν αφορά μόνο στη διερεύνηση των επικρατέστερων τάσεων αναζήτησης στον κλάδο μας, αλλά κυρίως στην επιδέξια συσχέτισή τους με τις ενέργειες ή τις παραλείψεις των ανταγωνιστών μας.
Η υλοποίηση, ωστόσο, τέτοιου είδους στρατηγικών προσκρούει συνήθως στην απαίτηση ειδικών γνώσεων, χρόνου και προσπάθειας. Ενέργειες, οι οποίες, στον βαθμό που γίνονται χειροκίνητα, δημιουργούν σημαντικά προβλήματα διαχείρισης ιδιαίτερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πολύ περισσότερο, όταν τόσο οι τάσεις στην αναζήτηση, όσο και η προσέγγιση του ανταγωνισμού, δεν αποτελούν στατικά μεγέθη και μεταβάλλονται διαρκώς. Ως εκ τούτου, είναι σχεδόν αδύνατον να προχωρήσουμε στη διαμόρφωση μίας βιώσιμης ανταγωνιστικής στρατηγικής για την αναζητησιμότητα, χωρίς προηγουμένως να διασφαλίσουμε την αυτοματοποίηση όλων των λειτουργιών που την αφορούν.
Προσφέροντας λύσεις ακριβώς σε αυτά τα σημαντικά ζητήματα, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει αναπτύξει πλέον τη δυνατότητα τόσο να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο όλα όσα σχετίζονται με τις εξελισσόμενες προδιαγραφές του SEO στο διαδίκτυο όσο και να προσαρμόζει αυτοματοποιημένα τον ιστότοπό μας, διατηρώντας επίκαιρα τα ανταγωνιστικά του χαρακτηριστικά. Με αυτόν τον τρόπο επισπεύδει τη διαδικασία ανόδου μας στην κατάταξη των αποτελεσμάτων, φέρνοντας πιο κοντά τον ορίζοντα της αποτελεσματικότητας.
Διαβάστε περισσότερα στο Βιβλίο: Τεχνητή Νοημοσύνη: Η εφαρμογή του Ολοκληρωτικού Μάρκετινγκ (Εκδόσεις Έσοπτρον, 2024)