Η τεχνολογική εξέλιξη είναι η ευκαιρία να ανταποκριθούμε με έναν διαφορετικό τρόπο στα προβλήματα που απασχολούν την επιχείρηση και το κοινό μας.
Η εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητα του Μάρκετιγκ, δεν περιορίζεται απλά στην προσδοκία να παραμείνει η επιχείρησή μας επίκαιρη ενόψει μιας επερχόμενης τεχνολογικής επανάστασης. Αντίθετα, τα χαρακτηριστικά που συγκεντρώνει δημιουργούν την πεποίθηση ότι η εμπνευσμένη χρήση της στο επιχειρηματικό περιβάλλον μπορεί να αποτελέσει χρυσή ευκαιρία για τη διαμόρφωση ενός καινοτόμου πακέτου προσφερόμενης αξίας προς τους πελάτες μας, αναβαθμίζοντας έτσι την ανταγωνιστική μας στρατηγική.
Η δυνατότητα αλληλεπίδρασης σε πραγματικό χρόνο με ένα πλήθος διαφορετικών ψηφιακών εφαρμογών και εργαλείων, διασφαλίζει την κεντρική συλλογή και επεξεργασία των πελατειακών δεδομένων, βελτιώνοντας το επίπεδο κατανόησης των αναγκών και επιθυμιών του κοινού μας και επιτρέποντας την ανάπτυξη διακαναλικών προωθητικών δράσεων.
Η χρήση της φυσικής γλώσσας ως νέου τρόπου επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και των μηχανών, αναδιαμορφώνει το τοπίο σε μία σειρά εφαρμογών που αφορούν στην πληροφόρηση και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Οι προωθημένες δημιουργικές ικανότητες, που περιλαμβάνουν την παραγωγή κειμένων, εικόνων, βίντεο και πολλών άλλων μορφών οπτικοακουστικού και εικαστικού υλικού, καλύπτουν την ακόρεστη ανάγκη μας για δημιουργία νέου, ενδιαφέροντος και σχετικού περιεχομένου.
Η προσωποποίηση των ενεργειών προώθησης οδηγεί σε κάποιου είδους ατομικοποίηση της γενικής αγοράς. Γεγονός, που επιτρέπει τη συγκέντρωση της μέγιστης επικοινωνιακής δύναμης σε κάθε εμπορικό στόχο ξεχωριστά. Πολύ περισσότερο, όταν αυτή επεκτείνεται, εκτός της προβολής, και σε άλλους τομείς όπως η εξυπηρέτηση, η τιμολόγηση και -πολλές φορές- ακόμη και η διαμόρφωση των ίδιων των προϊόντων.
Ο αντίκτυπος της συνδυαστικής εφαρμογής όλων αυτών των προχωρημένων τεχνολογικών δυνατοτήτων, είναι τόσο ισχυρός, που προσλαμβάνει πλέον ολοκληρωτικά χαρακτηριστικά. Κι’ αυτό γιατί το μίγμα μάρκετινγκ δεν προσχεδιάζεται βάσει του κοινού όπου πρόκειται γενικά να απευθυνθεί, αλλά προσαρμόζεται δυναμικά στα συμπεριφορικά δεδομένα του ατόμου που επιχειρεί κάθε φορά να προσελκύσει.
Σε αυτό το πλαίσιο, το κρίσιμο μέγεθος στο ζήτημα της πρακτικής αξιοποίησης των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης, δεν είναι τόσο τα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της όσο ο ρόλος που μπορούν αυτά να διαδραματίσουν στη διαμόρφωση και την εφαρμογή ενός ακατανίκητου μοντέλου μάρκετινγκ. Του Ολοκληρωτικού Μάρκετινγκ!
Διαβάστε περισσότερα στο Βιβλίο: Τεχνητή Νοημοσύνη: Η Εφαρμογή του Ολοκληρωτικού Marketing (Εκδόσεις Έσοπτρον, 2024)