Η πρακτική αξιοποίηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να αναδιαμορφώσει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρησή μας επικοινωνεί με τους πελάτες της, ενισχύοντας θεαματικά την αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών και συμβάλλοντας στην καλλιέργεια ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.
Κλειδιά για την επίτευξη αυτών των φιλόδοξων στόχων αποτελούν οι παρακάτω ξεχωριστές ιδιότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης:
Πρόγνωση
Η ικανότητα πρόβλεψης της μελλοντικής καταναλωτικής συμπεριφοράς και, πολύ περισσότερο, όταν αυτή μπορεί να προσωποποιηθεί σε επίπεδο μοναδικού χρήστη, αποτελεί τεράστιο πλεονέκτημα, όχι μόνο για την καλύτερη στόχευση των καμπανιών, αλλά και για την εξοικονόμηση των πόρων που δαπανώνται σε ενέργειες χαμηλής αποτελεσματικότητας.
Αυτοματοποίηση
Η δημιουργία, η εκτέλεση και οι διορθώσεις «εν κινήσει» των διαφημιστικών καμπανιών, χωρίς μάλιστα ανθρώπινη παρέμβαση, μειώνει κατά πολύ τον χρόνο και το κόστος της διαχείρισής τους. Παράλληλα, βελτιώνει τα αποτελέσματα, αφού οι επιτυχημένες προωθητικές δράσεις ενισχύονται αυτόματα, ενώ οι μη αποδοτικές περικόπτονται ή απενεργοποιούνται.
Κατανόηση
Η επεξεργασία της φυσικής γλώσσας διανοίγει νέους ορίζοντες στον εμπλουτισμό των δεδομένων, καθώς αδόμητες πληροφορίες μπορούν να γίνουν πλέον αντικείμενο της ανάλυσης και μέρος της διαδικασίας διαμόρφωσης των αποφάσεων. Η τυποποίηση των σχολίων και των κρητικών, η εξαγωγή συμπερασμάτων από τα συστήματα διαλόγου ή από τις τηλεφωνικές συνομιλίες, αλλά και η ερμηνεία των ανθρώπινων συναισθημάτων μέσα από τα κείμενά τους, μπορούν να μας παρέχουν πληροφορίες για την αντίληψη που διατηρεί το κοινό για την επιχείρησή μας, αλλά και να αποκαλύψουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες του.
Όραση
Η αναγνώριση οπτικών ερεθισμάτων μπορεί να ανιχνεύσει πρόσθετες πληροφορίες σχεδόν σε κάθε τύπο εικόνας, όπως, για παράδειγμα, τις τάσεις της μόδας και τις προτιμήσεις του κοινού, όπως προκύπτουν από τις δημοσιεύσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με αντίστοιχο τρόπο μπορούν να αναλυθούν και βίντεο, προκειμένου να αξιοποιηθούν δεδομένα που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των πελατών μας σε φυσικούς χώρους.
Μάθηση
Η προσαρμογή του τρόπου διαχείρισης των στοιχείων στις ιδιαιτερότητες του κοινού και της επιχείρησής μας, ενισχύει σημαντικά την αποτελεσματικότητα των δράσεων που αναπτύσσονται βάσει της επεξεργασίας τους. Λαμβάνοντας υπόψη, για παράδειγμα, τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία μας έναντι του ανταγωνισμού, εφαρμόζονται πρακτικές που εστιάζουν το ενδιαφέρον του κοινού σε συγκεκριμένα ζητήματα ή χαρακτηριστικά, όπου διατηρούμε το εμπορικό πλεονέκτημα.
Υπερσυλλεκτικότητα
Η δυνατότητα χειρισμού τεράστιου όγκου δεδομένων από ένα πλήθος διαφορετικές πηγές, συμβάλει στη διεύρυνση της βάσης κάθε ανάλυσης και αυξάνει κατακόρυφα την ποιότητα των αποτελεσμάτων. Για παράδειγμα, η αντιπαραβολή ενός πιθανού προωθητικού σεναρίου με έναν μεγάλο αριθμό παρόμοιων ιστορικών περιπτώσεων από το εσωτερικό ή και το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, μπορεί να οδηγήσει σε πρόβλεψη των πιθανών αποτελεσμάτων, με μεγάλη ακρίβεια.
Διαβάστε περισσότερα στο Βιβλίο: Τεχνητή Νοημοσύνη: Η Εφαρμογή του Ολοκληρωτικού Marketing (Εκδόσεις Έσοπτρον, 2024)