ΕΣτοιχεία Ωριμότητας και Αναπτυξιακές Προοπτικές για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα
Η ετήσια έρευνα για τους Έλληνες Online καταναλωτές του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η online έρευνα, που επαναλαμβάνεται τα τελευταία 5 χρόνια, διεξήχθη την περίοδο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου 2014 και συμμετείχαν 1197 online αγοραστές.
Η αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου B-C αναπτύχθηκε το 2014, αφού οι Έλληνες online καταναλωτές, αύξησαν περίπου κατά 10% τον αριθμό των κατηγοριών που αγόρασαν online το 2014. Η ανάπτυξη είναι εμφανής και από τον αριθμό των online αγορών του, αφού από μια κάθε μήνα του 2013 αυξήθηκε σε τρεις κάθε δυο μήνες το 2014.
Οι προβλέψεις για το 2015 είναι θετικές αφού αναμένεται 6 στους 10 Online καταναλωτές να αυξήσουν την αξία των online αγορών τους και μόνο 1 στους 10 να μειώσουν.
Τα προϊόντα/ υπηρεσίες με τις πρώτες προτιμήσεις των καταναλωτών, όπως εμφανίζονται, είναι:
- Ταξιδιωτικές υπηρεσίες (αεροπορικά εισιτήρια κλπ)
- Διαμονή σε καταλύματα
- Εισιτήρια για εκδηλώσεις (που ανέβηκε στην 3η από την 5η θέση πέρυσι)
- Εξοπλισμός για Η/Υ
- Είδη ένδυσης/ υπόδησης
- Ηλεκτρονικές συσκευές / κινητά
Δείτε την πλήρη έρευνα πατώντας ΕΔΩ