ΑΠΟ 22,90 € ΤΩΡΑ 17,90 €
Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά
Η στρατηγική και τα εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Το βιβλίο που θα σου δείξει τη Μεγάλη Εικόνα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ!
Βρες συγκεντρωμένα όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα ψηφιακά εργαλεία και τον τρόπο να τα συνδυάσεις, στο πλαίσιο μίας ολοκληρωμένης επιχειρησιακής στρατηγικής.
Συγγραφέας: Γιώργος Πετκάκης
Εκδότης: Έσοπτρον
Ημ/νια έκδοσης: 4/2021
Αρ. Σελίδων: 216
Εξώφυλλο: Μαλακό 20,7 X 14
ISBN: 9786185579012
Σχετικά με το βιβλίο
Θα σε βοηθήσει να συνθέσεις το πολύμορφο τοπίο των πολλών ψηφιακών εργαλείων, ώστε να είσαι σε θέση να διαμορφώνεις και να υλοποιείς ολοκληρωμένες ψηφιακές στρατηγικές στην επιχείρησή σου. Η συγγραφή του αναπτύχθηκε επάνω στις σημαντικές αλλαγές που έχει επιφέρει η μετά-COVID 19 ψηφιακή εποχή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ, παράλληλα, εστιάζει στην ελληνική εμπειρία χρήσης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αποφεύγοντας τους τεχνικούς πλεονασμούς και τις ορολογίες.
Read the print, Go digital
Κέρδισε το μυαλό και την καρδιά του Ψηφιακού Καταναλωτή!

Tα περιεχόμενα
1. Το προφίλ του ψηφιακού καταναλωτή
2. Η προσέγγιση της ψηφιακή αγοράς
3. Ιστοσελίδα: Το πρώτο βήμα στον ψηφιακό κόσμο
4. Αξιοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης
5. Επενδύοντας στο ψηφιακό περιεχόμενο
6. Η δημιουργία του αποτελεσματικού eshop
7. Η δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
8. Η αξία της διασύνδεσης με πλατφόρμες τρίτων
9. Εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες
10. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Ο συγγραφέας
Γιώργος Πετκάκης
Σύμβουλος επιχειρησιακής στρατηγικής, μάρκετινγκ και επικοινωνίας, περισσότερων από 100 ελληνικών επιχειρήσεων διαφόρων μεγεθών και κλάδων. Εκπαιδευτής στελεχών και δημιουργός της συμβουλευτικής εταιρείας Polisis.