ΑΠΟ 22,90 € ΤΩΡΑ 17,90 €

Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά

Η στρατηγική και τα εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Το βιβλίο που θα σου δείξει τη Μεγάλη Εικόνα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ!
Βρες συγκεντρωμένα όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα ψηφιακά εργαλεία και τον τρόπο να τα συνδυάσεις, στο πλαίσιο μίας ολοκληρωμένης επιχειρησιακής στρατηγικής.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ! ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ COURIER 1-3 ΗΜΕΡΕΣ

Συγγραφέας: Γιώργος Πετκάκης
Εκδότης: Έσοπτρον
Ημ/νια έκδοσης: 4/2021

Αρ. Σελίδων: 216
Εξώφυλλο: Μαλακό 20,7 X 14
ISBN: 9786185579012


Σχετικά με το βιβλίο

Θα σε βοηθήσει να συνθέσεις το πολύμορφο τοπίο των πολλών ψηφιακών εργαλείων, ώστε να είσαι σε θέση να διαμορφώνεις και να υλοποιείς ολοκληρωμένες ψηφιακές στρατηγικές στην επιχείρησή σου. Η συγγραφή του αναπτύχθηκε επάνω στις σημαντικές αλλαγές που έχει επιφέρει η μετά-COVID 19 ψηφιακή εποχή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ, παράλληλα, εστιάζει στην ελληνική εμπειρία χρήσης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αποφεύγοντας τους τεχνικούς πλεονασμούς και τις ορολογίες.

ΓΝΩΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ

Γνώρισε εργαλεία όπως: ιστοσελίδα, eshop, μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ περιεχομένου, πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, αποστολή newsletters και… τόσα άλλα!

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

Κατανόησε τη φιλοσοφία και τον τρόπο της λειτουργίας τους, τον χρόνο και τις δεξιότητες που απαιτεί η χρήση τους, αλλά και τις προσδοκίες που μπορείς να έχεις από την αξιοποίησή τους.

ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ανάπτυξε την ικανότητα συνδυασμού των διαφορετικών προωθητικών εργαλείων, στο πλαίσιο μίας ολοκληρωμένης επιχειρησιακής στρατηγικής.

Read the print, Go digital

Κέρδισε το μυαλό και την καρδιά του Ψηφιακού Καταναλωτή!

Tα περιεχόμενα

1. Το προφίλ του ψηφιακού καταναλωτή

2. Η προσέγγιση της ψηφιακή αγοράς

3. Ιστοσελίδα: Το πρώτο βήμα στον ψηφιακό κόσμο

4. Αξιοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης

5. Επενδύοντας στο ψηφιακό περιεχόμενο

6. Η δημιουργία του αποτελεσματικού eshop

7. Η δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

8. Η αξία της διασύνδεσης με πλατφόρμες τρίτων

9. Εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες

10. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων

Ο συγγραφέας
Γιώργος Πετκάκης

Σύμβουλος επιχειρησιακής στρατηγικής, μάρκετινγκ και επικοινωνίας, περισσότερων από 100 ελληνικών επιχειρήσεων διαφόρων μεγεθών και κλάδων. Εκπαιδευτής στελεχών και δημιουργός της συμβουλευτικής εταιρείας Polisis.

Ο Συγγραφέας κος Πετκάκης παρουσιάζει στη δημοσιογράφο κα Τσόρμπα το βιβλίο “Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά”, εστιάζοντας στις αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στο ψηφιακό περιβάλλον.

Διαθεσιμότητα

Άμεσα διαθέσιμο
-Σε απόθεμα: 29 αντίτυπα

Αποστολή

-Κόστος αποστολής: 3,5 €
-Αποστολή 1-3 ημέρες σε όλη την Ελλάδα

Πληρωμή

-Με χρεωστική/ πιστωτική/ προπληρωμένη κάρτα
-Με κατάθεση σε λογαριασμό Εθνική/ Πειραιώς

ΚΑΝΕ ONLINE ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ

Privacy Preferences

When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία των επισκεπτών μας.