ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πώς να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα στις πωλήσεις: Εργαλεία Επιρροής Πελατών
Περιγραφή προγράμματος.
Σε μία αγορά όπου όλοι οι πωλητές χρησιμοποιούν τις ίδιες «τεχνικές πωλήσεων», τη διαφορά κάνει εκείνος που κατανοεί καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται οι αγοραστικές αποφάσεις.
Πλήθος επιστημονικών αποδείξεων φανερώνει ότι οι αγοραστικές αποφάσεις λαμβάνονται στην πλειοψηφία τους ως αποτέλεσμα υποσυνείδητων και αυθόρμητων αντιδράσεων. Η εμπλοκή «λογικών» επιχειρημάτων από την πλευρά του πωλητή συνήθως δεν διευκολύνει τον υποψήφιο πελάτη. Αντίθετα, τον φέρνει αντιμέτωπο με μία δύσκολη διαδικασία μελέτης όλων των στοιχείων που αφορούν στο προϊόν (σκοπιμότητα, πρακτικότητα, τιμή, προσαρμογή κ.λπ.). Το αποτέλεσμα είναι συνήθως η αναβολή ή η ματαίωση της αγοραστικής απόφασης.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου επαναπροσδιορίζεται ο ρόλος του πωλητή. Σκοπός του πωλητή δεν είναι μόνο να παρουσιάσει τα προϊόντα που προωθεί, αλλά κυρίως να κινητοποιήσει τον υποψήφιο πελάτη προς τη λήψη της απόφασης. Για να επιτευχθεί αυτό ο πωλητής εκπαιδεύεται στους τρόπους παράκαμψης των εμποδίων που βρίσκονται στο μυαλό του πελάτη επιδρώντας στο υποσυνείδητό του και διεγείροντας μία σειρά κοινωνικών, βιολογικών και ψυχολογικών “αυτοματισμών” ικανών να κινητοποιήσουν την άμεση αγοραστική δράση.
Τι εμποδίζει τον πελάτη να αγοράσει
Θεματολογία προγράμματος
Τι εμποδίζει τον πελάτη να αγοράσει
- Ασάφεια και πολυπλοκότητα αναγκών και επιθυμιών.
- Μεγάλος αριθμός αποφάσεων που λαμβάνονται καθημερινά.
- Υπερπλήθος εναλλακτικών επιλογών για κάθε προσφερόμενο προϊόν.
- Δυσκολία κατανόησης των προϊόντων και των πλεονεκτημάτων που τα συνοδεύουν.
- Ρίσκα που συνεπάγεται κάθε αγοραστική απόφαση (χρόνος, χρήμα, κόπος, διάψευση προσδοκιών, κοινωνική έκθεση κ.λπ.)
- Ευθύνη που συνεπάγεται κάθε αγοραστική απόφαση.
- Ο φόβος αντιμετώπισης πρωτόγνωρων συνθηκών που συνοδεύουν τη χρήση κάθε νέου προϊόντος.
- Προσωπικές δεσμεύσεις και σχέσεις που διατηρεί με τους πωλητές και τα στελέχη των ανταγωνιστών μας.
Θεματολογία προγράμματος
- Κατανόηση του τρόπου λήψης των αγοραστικών αποφάσεων
- Στοιχεία και ανάλυση των ασυνείδητων μορφών λήψης αγοραστικών αποφάσεων.
- Δημιουργία ενός νέου κώδικα επικοινωνίας που μιλάει απευθείας στο κέντρο λήψης αποφάσεων του εγκεφάλου.
- Οι Αντιθέσεις και τα Διλήμματα ως μέσα διευκόλυνσης του πελάτη.
- Τρόποι δημιουργίας εντυπώσεων και δυνατών συναισθημάτων που μένουν στη μνήμη.
- Τρόποι μείωσης του ρίσκου που συνοδεύει κάθε αγοραστική απόφαση.
- Δημιουργία συνθηκών που ενισχύουν την εμπιστοσύνη του πελάτη στη γνώμη και τις προτάσεις του πωλητή.
- Νέοι τρόποι για να «ανοίξει η πόρτα» του καινούργιου πελάτη.
- Νέοι τρόποι για γίνει κάποιος τακτικός πελάτης μας.
- Το κρίσιμο δίλημμα: Ο πωλητής προσφέρει Εξέλιξη ή Ανατροπή;
- Τρόποι δημιουργίας σχέσεων αμοιβαίας συμπάθειας πέραν της τυχαίας «χημείας» μεταξύ κάποιων προσώπων.
- Ευκαιρίες πρακτικής εφαρμογής των νέων γνώσεων κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
- Παρουσίαση επιλεγμένων Video, διαδραστικές ασκήσεις και μελέτη συγκεκριμένων περιπτώσεων.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ.
Ο εμπλουτισμός των γνώσεων για τις συνθήκες που διαμορφώνουν τις αγοραστικές αποφάσεις και η εξάσκηση σε πρακτικές που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, βελτίωση των ικανοτήτων στη δημιουργία ερεθισμάτων ενεργοποίησης των αγοραστικών αντανακλαστικών των πελατών.

ΚΟΙΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ.
Απευθύνεται σε έμπειρους και νεοεισερχόμενους πωλητές, νέους επαγγελματίες και επιχειρηματίες, τελειόφοιτους ή απόφοιτους σχολών marketing ή διαφήμισης, στελέχη επιχειρήσεων που ο ρόλος τους επιβάλει μαζική ή προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες και το ευρύτερο κοινό.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Μάθετε περισσότερα και κλείστε θέση συμμετοχής
Τόπος, Ημερομηνία, ώρα υλοποίησης.
Αναμένεται νέα ημερομηνία διεξαγωγής του προγράμματος.
Διάρκεια.
Το πρόγραμμα διαρκεί 8 εκπαιδευτικές ώρες.
Κόστος παρακολούθησης.
Α) Εταιρείες (Α.Ε., Ε.Π.Ε.): 220 Ευρώ
Β) Προσωπικές εταιρείες (Ο.Ε.,Ε.Ε., Ατομικές): 160 Ευρώ
Γ) Ιδιώτες: 120 Ευρώ
Δ) Ιδιώτες με κάρτα ανεργίας & Φοιτητές με πάσο: 90 Ευρώ
*Οι τιμές αναφέρονται στην κατά άτομο συμμετοχή. Για ταυτόχρονες συμμετοχές περισσότερων του ενός ατόμου ισχύει έκπτωση 10% στο συνολικό ποσό.
ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ
Δήλωση Συμμετοχής
Κρατήστε μία θέση στο σεμινάριο.