DIGITAL MARKETING WORKSHOP | 9 ΩΡΕΣ LIVE ΜΕΣΩ WEB
360° Digital Marketing: Η Στρατηγική και τα Εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
LIVE WEBINAR 9 ΩΡΕΣ (13, 15, 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 – 17:00 έως 20:00)
Σχετικά με το Webinar
Θα συνθέσετε το πολύμορφο τοπίο των πολλών ψηφιακών εργαλείων, ώστε να είστε σε θέση να διαμορφώνετε και να υλοποιείτε ολοκληρωμένες ψηφιακές στρατηγικές στην επιχείρησή σας. Η ύλη του προγράμματος αναπτύχθηκε επάνω στις σημαντικές αλλαγές που έχει επιφέρει η μετά-COVID 19 ψηφιακή εποχή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ, παράλληλα, εστιάζει στην ελληνική εμπειρία χρήσης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αποφεύγοντας τους τεχνικούς πλεονασμούς και τις ορολογίες.
Που απευθύνεται
Διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων, Στελέχη τμημάτων Μάρκετιγκ και Εμπορικής Διεύθυνσης, Επιχειρηματίες, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Ιδρυτές νεοφυών επιχειρήσεων (Start-Ups), Φοιτητές και Σπουδαστές σχολών Διοίκηση και Οικονομίας.
Η Θεματολογία
Δείτε αναλυτικά τις ενότητες του Workshop και τα περιεχόμενά τους.
1. Επιχειρηματική Διορατικότητα: ο ψηφιακός καταναλωτής και η στρατηγική της προσέγγισής του
Α) Το προφίλ του ψηφιακού καταναλωτή:
- Η απέραντη περίοδος της αγοραστικής επώασης
- Η πρόσβαση στη λεπτομέρεια
- Ο ενισχυμένος ρόλος των αξιολογήσεων
- Η επανασύσταση της εταιρικής εικόνας
- Ο κοινωνικός, ασφαλής και δυνατός καταναλωτής
- Η ανυπόμονη φύση του αγοραστή
- Η τιμή στο επίκεντρο του ανταγωνισμού
Β) Η προσέγγιση της ψηφιακής αγοράς:
- Η αλλαγή της επικοινωνιακής στόχευσης
- Η πρόκληση του νέου ανταγωνισμού
- Οι απαραίτητες εσωτερικές οργανωτικές αλλαγές
- Οι αντιστάσεις της παλιάς δομής
- Η σταδιακή μετάλλαξη των καταναλωτών
- Η διαφορετική φύση των κλάδων της οικονομίας
- Η συνύπαρξη συμβατικού και ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ο ενάρετος κύκλος της κερδοφορίας
- Οι ακριβοί συνεργάτες μπορεί να αποδειχθούν φθηνοί
2. Ιστοσελίδα: το βασικό εργαλείο παρουσίας στο διαδίκτυο
- Η κατοχύρωση του ονόματος
- Η φιλοξενία του ονόματος
- Η κατασκευή της ιστοσελίδας
- Πρόσθετα υποσυστήματα για επιπλέον εργασίες
- Η εμφάνιση της ιστοσελίδας
- Φωτογραφίες και οπτικοακουστικό υλικό
- Ο διαχωρισμός του περιεχομένου από την κατασκευή
- Η φιλοσοφία του σχεδιασμού
3. Μηχανές Αναζήτησης: κατανοώντας τις βασικές έννοιες
- Η κατάταξη των αποτελεσμάτων
- Η σημασία της πρώτης σελίδας
- Βελτιστοποίηση αναζητησιμότητας της ιστοσελίδας
- Προβολή στη μηχανή αναζήτησης της Google
- Προώθηση προϊόντων στη Google
4. Marketing περιεχομένου: τι είναι και πώς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε
Α) Οι τύποι και τα χαρακτηριστικά του περιεχομένου
(Εταιρικά νέα, Γνώμες και συμβουλές, Παρουσιάσεις, Οδηγίες χρήσης και συντήρησης, Λευκές βίβλοι, Συνεντεύξεις, Έρευνες, Live Demos)B) Τα υλικά και τα μέσα
(Κείμενο, Φωτογραφία, Video, Animation, Γραφικά, Infographic, Slide Show, E-Book, Podcast)5. E-Shop: κατασκευή και προϋποθέσεις επιτυχίας
- Τα τέσσερα μοντέλα λειτουργίας του eshop (φυσικού καταστήματος, λιανικής πώλησης, χονδρικής πώλησης, λιανικής από εταιρεία χονδρικής)
- Τιμές και περιθώρια κέρδους
- Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας κατασκευής
- Τα απαραίτητα εργαλεία (χρέωση πιστωτικών καρτών, έκδοση vouchers ταχυμεταφοράς, εγγραφή σε newsletter, social login, πόντοι επιβράβευσης, δωροεπιταγές κ.α.)
- Ο τρόπος παρουσίασης των προϊόντων (τίτλοι, περιγραφές, εικόνες κ.λπ.)
- Ενίσχυση της αξιοπιστίας
- Τα συχνότερα προβλήματα με τους πελάτες
6. Social Media: εταιρική παρουσία και προβολή
- Τα βασικά χαρακτηριστικά της συμμετοχής μας
- Το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων
- Η συχνότητα των αναρτήσεων
- Ο τρόπος να αναπτύξουμε την κοινότητά μας
- Προώθηση των δημοσιεύσεων
- Δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών στα Facebook/ Instagram
- Δημιουργία καταστήματος στο Facebook
7. Πλατφόρμες διασύνδεσης: πώς θα ενταχθείτε σε δίκτυα κερδοφορίας
- Η τυπολογία των επιλογών διασύνδεσης (σύγκριση τιμών, market places, marketing tools, click tobuy)
- Στρατηγική χρήσης και συνδυασμένες ενέργειες
- Προβολή και πωλήσεις στο Skroutz
- Προβολή στο Glami
- Πωλήσεις στο Public Market Place
- Affiliate Δίκτυα (το παράδειγμα του Linkwise)
8. e-Mail Marketing: καμπάνιες και αυτοματισμοί
- Σκοπιμότητα και βασικά χαρακτηριστικά
- Ποιότητα λίστας παραληπτών (μέγεθος, σχέση, εγγραφή, χρήση, παλαιότητα)
- Το περιεχόμενο των μηνυμάτων (θέμα, ερωτήματα, αριθμοί, συντομία, ισορροπία, κωδικοποίηση, προσαρμογή)
- Αυτοματοποιημένες αποστολές email (καλωσόρισμα, up sales, εγκαταλειμμένο καλάθι, προσαρμογή σε ενδιαφέροντα, επαναληπτικές αγορές, ατομικές προσφορές, προσωπικές ευχές, πιστότητα, μετεωρολογικές προσφορές, αξιολογήσεις)
- Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας αποστολής email
- Η διαχείριση της ψηφιακής φήμης μας
- Τρόποι δημιουργίας λίστας παραληπτών
9. Δημιουργία αφοσιωμένων πελατών
- Πηγές συλλογής δεδομένων
- Κεντρική διαχείριση δεδομένων
- Προστασία προσωπικών δεδομένων
- Η στρατηγική της δημιουργίας αφοσιωμένων πελατών
- Η δύναμη της εταιρικής διαφορετικότητας
10. Πρακτική άσκηση και απορίες
Ευκαιρίες πρακτικής άσκησης:
- Κατασκευή ιστοσελίδας με τη χρήση της πλατφόρμας WordPress
- Δημιουργία καμπάνιας στην πλατφόρμα της Google
- Δημιουργία καμπάνιας στην πλατφόρμα της Facebook
- Δημιουργία καμπάνιας Newsletter
- Δημιουργία καμπάνιας αυτοματοποιημένου e-mail
- Αξιολόγηση δεδομένων καμπάνιας
Ανοιχτή Συζήτηση: Απορίες, απόψεις και γενικά συμπεράσματα