DIGITAL MARKETING WORKSHOP | 9 ΩΡΕΣ LIVE ΜΕΣΩ WEB

360° Digital Marketing: Η Στρατηγική και τα Εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ

LIVE WEBINAR 9 ΩΡΕΣ (13, 15, 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 – 17:00 έως 20:00)


Σχετικά με το Webinar

Θα συνθέσετε το πολύμορφο τοπίο των πολλών ψηφιακών εργαλείων, ώστε να είστε σε θέση να διαμορφώνετε και να υλοποιείτε ολοκληρωμένες ψηφιακές στρατηγικές στην επιχείρησή σας. Η ύλη του προγράμματος αναπτύχθηκε επάνω στις σημαντικές αλλαγές που έχει επιφέρει η μετά-COVID 19 ψηφιακή εποχή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ, παράλληλα, εστιάζει στην ελληνική εμπειρία χρήσης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αποφεύγοντας τους τεχνικούς πλεονασμούς και τις ορολογίες.

ΓΝΩΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ

Κατανόηση της λειτουργίας των σημαντικότερων ψηφιακών εργαλείων: ιστοσελίδα, eshop, μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ περιεχομένου, πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, αποστολή newsletters κ.λπ.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

Ανάλυση των πόρων (χρόνος, χρήμα, δεξιότητες κ.λπ.) που απαιτεί η αποτελεσματική χρήση των ψηφιακών εργαλείων, των τρόπων μέτρησης της απόδοσης, αλλά και των προσδοκίων που μπορούμε να έχουμε από την αξιοποίησή τους.

ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Επιλογή των κατάλληλων προωθητικών εργαλείων, συνδυασμοί μεταξύ τους και αλληλοενίσχυση της αποτελεσματικότητας, στο πλαίσιο εξατομικευμένων επιχειρησιακών στρατηγικών.

Που απευθύνεται

Διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων, Στελέχη τμημάτων Μάρκετιγκ και Εμπορικής Διεύθυνσης, Επιχειρηματίες, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Ιδρυτές νεοφυών επιχειρήσεων (Start-Ups), Φοιτητές και Σπουδαστές σχολών Διοίκηση και Οικονομίας.

Η Θεματολογία

Δείτε αναλυτικά τις ενότητες του Workshop και τα περιεχόμενά τους.

  • Α) Το προφίλ του ψηφιακού καταναλωτή:

    • Η απέραντη περίοδος της αγοραστικής επώασης
    • Η πρόσβαση στη λεπτομέρεια
    • Ο ενισχυμένος ρόλος των αξιολογήσεων
    • Η επανασύσταση της εταιρικής εικόνας
    • Ο κοινωνικός, ασφαλής και δυνατός καταναλωτής
    • Η ανυπόμονη φύση του αγοραστή
    • Η τιμή στο επίκεντρο του ανταγωνισμού

    Β) Η προσέγγιση της ψηφιακής αγοράς:

    • Η αλλαγή της επικοινωνιακής στόχευσης
    • Η πρόκληση του νέου ανταγωνισμού
    • Οι απαραίτητες εσωτερικές οργανωτικές αλλαγές
    • Οι αντιστάσεις της παλιάς δομής
    • Η σταδιακή μετάλλαξη των καταναλωτών
    • Η διαφορετική φύση των κλάδων της οικονομίας
    • Η συνύπαρξη συμβατικού και ψηφιακού μάρκετινγκ
    • Ο ενάρετος κύκλος της κερδοφορίας
    • Οι ακριβοί συνεργάτες μπορεί να αποδειχθούν φθηνοί
    • Η κατοχύρωση του ονόματος
    • Η φιλοξενία του ονόματος
    • Η κατασκευή της ιστοσελίδας
    • Πρόσθετα υποσυστήματα για επιπλέον εργασίες
    • Η εμφάνιση της ιστοσελίδας
    • Φωτογραφίες και οπτικοακουστικό υλικό
    • Ο διαχωρισμός του περιεχομένου από την κατασκευή
    • Η φιλοσοφία του σχεδιασμού
    • Η κατάταξη των αποτελεσμάτων
    • Η σημασία της πρώτης σελίδας
    • Βελτιστοποίηση αναζητησιμότητας της ιστοσελίδας
    • Προβολή στη μηχανή αναζήτησης της Google
    • Προώθηση προϊόντων στη Google
  • Α) Οι τύποι και τα χαρακτηριστικά του περιεχομένου
    (Εταιρικά νέα, Γνώμες και συμβουλές, Παρουσιάσεις, Οδηγίες χρήσης και συντήρησης, Λευκές βίβλοι, Συνεντεύξεις, Έρευνες, Live Demos)

    B) Τα υλικά και τα μέσα
    (Κείμενο, Φωτογραφία, Video, Animation, Γραφικά, Infographic, Slide Show, E-Book, Podcast)

    • Τα τέσσερα μοντέλα λειτουργίας του eshop (φυσικού καταστήματος, λιανικής πώλησης, χονδρικής πώλησης, λιανικής από εταιρεία χονδρικής)
    • Τιμές και περιθώρια κέρδους
    • Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας κατασκευής
    • Τα απαραίτητα εργαλεία (χρέωση πιστωτικών καρτών, έκδοση vouchers ταχυμεταφοράς, εγγραφή σε newsletter, social login, πόντοι επιβράβευσης, δωροεπιταγές κ.α.)
    • Ο τρόπος παρουσίασης των προϊόντων (τίτλοι, περιγραφές, εικόνες κ.λπ.)
    • Ενίσχυση της αξιοπιστίας
    • Τα συχνότερα προβλήματα με τους πελάτες
    • Τα βασικά χαρακτηριστικά της συμμετοχής μας
    • Το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων
    • Η συχνότητα των αναρτήσεων
    • Ο τρόπος να αναπτύξουμε την κοινότητά μας
    • Προώθηση των δημοσιεύσεων
    • Δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών στα Facebook/ Instagram
    • Δημιουργία καταστήματος στο Facebook
    • Η τυπολογία των επιλογών διασύνδεσης (σύγκριση τιμών, market places, marketing tools, click tobuy)
    • Στρατηγική χρήσης και συνδυασμένες ενέργειες
    • Προβολή και πωλήσεις στο Skroutz
    • Προβολή στο Glami
    • Πωλήσεις στο Public Market Place
    • Affiliate Δίκτυα (το παράδειγμα του Linkwise)
    • Σκοπιμότητα και βασικά χαρακτηριστικά
    • Ποιότητα λίστας παραληπτών (μέγεθος, σχέση, εγγραφή, χρήση, παλαιότητα)
    • Το περιεχόμενο των μηνυμάτων (θέμα, ερωτήματα, αριθμοί, συντομία, ισορροπία, κωδικοποίηση, προσαρμογή)
    • Αυτοματοποιημένες αποστολές email (καλωσόρισμα, up sales, εγκαταλειμμένο καλάθι, προσαρμογή σε ενδιαφέροντα, επαναληπτικές αγορές, ατομικές προσφορές, προσωπικές ευχές, πιστότητα, μετεωρολογικές προσφορές, αξιολογήσεις)
    • Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας αποστολής email
    • Η διαχείριση της ψηφιακής φήμης μας
    • Τρόποι δημιουργίας λίστας παραληπτών
    • Πηγές συλλογής δεδομένων
    • Κεντρική διαχείριση δεδομένων
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Η στρατηγική της δημιουργίας αφοσιωμένων πελατών
    • Η δύναμη της εταιρικής διαφορετικότητας
  • Ευκαιρίες πρακτικής άσκησης:

    • Κατασκευή ιστοσελίδας με τη χρήση της πλατφόρμας WordPress
    • Δημιουργία καμπάνιας στην πλατφόρμα της Google
    • Δημιουργία καμπάνιας στην πλατφόρμα της Facebook
    • Δημιουργία καμπάνιας Newsletter
    • Δημιουργία καμπάνιας αυτοματοποιημένου e-mail
    • Αξιολόγηση δεδομένων καμπάνιας

    Ανοιχτή Συζήτηση: Απορίες, απόψεις και γενικά συμπεράσματα

Ο εισηγητής
Γιώργος Πετκάκης

Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Συγγραφέας του βιβλίου «Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά» (Εκδόσεις Έσοπτρον 2021)

Ο κος Πετκάκης περιγράφει στη δημοσιογράφο κα Τσόρμπα τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στο πλαίσιο της Ψηφιακής Αγοράς.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Μάθετε περισσότερα και κλείστε θέση συμμετοχής

Ημερομηνίες, ώρες υλοποίησης:

Live Webinar | Τρίτη 13, Πέμπτη 15, Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022 (17:00 έως 20:00)

Κόστος Προγράμματος

– Εταιρική Συμμετοχή (με τιμολόγιο): 125€
– Ατομική Συμμετοχή (με απόδειξη παροχής): 95€

Τρόπος Διδασκαλίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαρκεί 9 ώρες και υλοποιείται σε τρεις διαφορετικές ημέρες, μέσω Web, με ζωντανή εισήγηση.

Συμπληρωματικό Υλικό

Παρέχεται δωρεάν το βιβλίο “Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά”, καθώς και βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης του προγράμματος.

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ

    Αποστολή άμεσου e-mail προς την Polisis:*
    Το e-mail σας*

    Το μήνυμά σας*

    Privacy Preferences

    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

    Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
    Click to enable/disable Google Fonts.
    Click to enable/disable Google Maps.
    Click to enable/disable video embeds.
    Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία των επισκεπτών μας.