Πως να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά σας στις πωλήσεις - Εργαλεία επιρροής των πελατών Σεμινάριο 8 ωρών Σε μία αγορά όπου όλοι οι πωλητές χρησιμοποιούν τις ίδιες «τεχνικές πωλήσεων», τη διαφορά κάνει εκείνος που κατανοεί καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται οι αγοραστικές αποφάσεις. Πλήθος επιστημονικών αποδείξεων φανερώνει ότι οι αγοραστικές αποφάσεις λαμβάνονται στην πλειοψηφία τους ως αποτέλεσμα υποσυνείδητων και αυθόρμητων αντιδράσεων. Η εμπλοκή «λογικών» επιχειρημάτων από την πλευρά του πωλητή συνήθως δεν διευκολύνει τον υποψήφιο πελάτη. Αντίθετα, τον φέρνει αντιμέτωπο με μία δύσκολη διαδικασία μελέτης όλων των στοιχείων που αφορούν στο προϊόν (σκοπιμότητα, πρακτικότητα, τιμή, προσαρμογή κ.λπ.). Το αποτέλεσμα είναι συνήθως η αναβολή ή η ματαίωση της αγοραστικής απόφασης. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου επαναπροσδιορίζεται ο ρόλος του πωλητή. Σκοπός του πωλητή δεν είναι μόνο να παρουσιάσει τα προϊόντα που προωθεί, αλλά κυρίως να κινητοποιήσει τον υποψήφιο πελάτη προς τη λήψη της απόφασης. Για να επιτευχθεί αυτό ο πωλητής εκπαιδεύεται στους τρόπους παράκαμψης των εμποδίων που βρίσκονται στο μυαλό του πελάτη επιδρόντας στο υποσυνείδητό του και διεγείροντας μία σειρά κοινωνικών, βιολογικών και ψυχολογικών "αυτοματισμών" ικανών να κινητοποιήσουν την άμεση αγοραστική δράση. Τι εμποδίζει τον πελάτη να αγοράσει:
Σκοπός του σεμιναρίου: Σκοπός του σεμιναρίου είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεων των συμμετεχόντων σχετικά με τις συνθήκες που διαμορφώνουν τις αγοραστικές αποφάσεις και η πρακτική τους εξάσκηση σε σχετικές πρακτικές που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων. Με την ολοκλήρωσή του θα βελτιώσετε τις ικανότητές σας στη δημιουργία ερεθισμάτων ενεργοποίησης των αγοραστικών αντανακλαστικών των πελατών σας στις επικοινωνίες που πραγματοποιείτε μαζί τους.
Θεματολογία:
Σε ποιους απευθύνεται: Σε πωλητές (έμπειρους ή νεοεισερχόμενους), νέους επαγγελματίες & επιχειρηματίες, τελειόφοιτους ή απόφοιτους σχολών marketing ή διαφήμισης, στελέχη επιχειρήσεων που ο ρόλος τους επιβάλει μαζική ή προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες. Διάρκεια: Το πρόγραμμα διαρκεί 8 εκπαιδευτικές ώρες.
Τόπος, Ημερομηνία, ώρα υλοποίησης: Αθήνα, Δευτέρα 2 & Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015, ώρες 17:30 έως 20:45
Κόστος παρακολούθησης/ άτομο: Α) Εταιρείες (Α.Ε., Ε.Π.Ε.): 240 Ευρώ Β) Προσωπικές εταιρείες (Ο.Ε.,Ε.Ε., Ατομικές): 160 Ευρώ Γ) Ιδιώτες: 120 Ευρώ Δ) Ιδιώτες με κάρτα ανεργίας & Φοιτητές με πάσο: 90 Ευρώ Για ταυτόχρονες συμμετοχές περισσότερων του ενός ατόμου ισχύει έκπτωση 10% στο συνολικό ποσό
Λοιπές παροχές: -Βεβαίωση παρακολούθησης -Ηλεκτρονικό αρχείο της παρουσίασης -Γραφική ύλη |