Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Επιχειρηματική Ανάπτυξη με τη χρήση εργαλείων του Internet

Σεμινάριο 8 ωρών

Η εκρηκτική εξάπλωση των εφαρμογών του Internet σηματοδοτεί αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά σε βάθος και σε ένταση, τέτοια, που φθίνει πλέον η αποτελεσματικότητα παραδοσιακών προωθητικών εργαλείων όπως η διαφήμιση, η προσωπική πώληση κ.α. 

Στο σεμινάριο αυτό αναπτύσσεται ένα εντελώς νέο μοντέλο που θέτει στο επίκεντρο τη φιλοσοφία της δικτύωσης μεταξύ των ανθρώπων, των επιχειρήσεων και των μηχανημάτων. Με την ολοκλήρωσή του, θα γίνετε φορέας μίας νέας αντίληψης που θα οδηγήσει την επαγγελματική σας δραστηριότητα από τον συγκεντρωτισμό προς τη διανομή, από τον μονόλογο προς τη δημοσιότητα, από την πεπατημένη προς τη δημιουργικότητα, από την προσέλκυση πελατών στην προσέγγισή τους. Θα μάθετε να δημιουργείτε ολοκληρωμένες στρατηγικές δικτύωσης και να εντάσσετε αποτελεσματικά σε αυτές τα ηλεκτρονικά μέσα που τις υπηρετούν.

Όλα τα ανωτέρω επιτυγχάνονται με την ενεργή συμμετοχή σας σε ένα workshop, το οποίο «τρέχει» καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου και στο οποίο, εργάζεστε για τη δημιουργία μίας νέας επιχείρησης και εξασκείστε στην ανάπτυξη εμπορικών πλεονεκτημάτων μέσω της χρήσης των πλέον επίκαιρων εργαλείων προώθησης και δικτύωσης τόσο εντός όσο και εκτός internet. 

 

Περιεχόμενα:

  • Tο νέο τοπίο στην επικοινωνία και την αγορά. Η φθίνουσα αποτελεσματικότητα των συμβατικών μέσων της διαφήμισης και των πωλήσεων.
  • Η νέα αρχιτεκτονική στη σχέση με τους πελάτες: από το να πείσουμε να αγοράσουν, στο να βρισκόμαστε εκεί την ώρα που αποφασίζουν.
  • Ανάπτυξη σχέσεων με κοινότητες, με ομάδες δυνητικών πελατών και σχήματα που επηρεάζουν το κοινό μας.
  • Δημιουργία προγραμμάτων προσέγγισης πελατών μέσω της αξιοποίησης τεχνολογικών και άλλων εργαλείων.
  • Παρουσίαση των βασικών εργαλείων της ηλεκτρονικής δικτύωσης (ιστοσελίδα, Google, Facebook, Twitter, LinkedIn κ.λπ.), που και πώς χρησιμοποιείται το κάθε ένα και παραδείγματα επιτυχημένων προσεγγίσεων.
  • Στην πράξη… η νέα στρατηγική και η χρήση της εφαρμόζονται βήμα- βήμα σε ένα ολοκληρωμένο παράδειγμα εφαρμογής καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου (work shop).
  • Κατά τη διάρκεια του work shop οι συμμετέχοντες εξασκούνται στα εξής ζητήματα: α) Ανάλυση αναγκών του πελάτη και της διαδικασίας λήψης της αγοραστικής απόφασης, β) Δημιουργική ανάπτυξη ομάδων κοινού, γ) Σχεδιασμό των χαρακτηριστικών βασικών εργαλείων του διαδικτύου (ιστοσελίδα, μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά δίκτυα κ.α.) δ) Ανάπτυξη προγραμμάτων προσέγγισης του κοινού με τη χρήση εργαλείων εντός και εκτός διαδικτύου.

Επαγγελματικά οφέλη σεμιναρίου :

  • Εξοικείωση με τους νέους τρόπους επικοινωνίας προϊόντων & υπηρεσιών.
  • Εξοικείωση με τον τρόπο λειτουργίας των βασικότερων ηλεκτρονικών εργαλείων και με τον τρόπο ένταξης τους στο πλάνο προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών μίας επιχείρησης. Ταυτόχρονη εκμάθηση του βασικού χειρισμού τους, αλλά και των βασικών χαρακτηριστικών του καθενός που μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχημένη επικοινωνία.
  • Δημιουργία οικονομιών από τη χρήση των νέων τεχνολογιών, σε σχέση με τις παλιές μεθόδους επικοινωνίας.
  • Ικανότητα αύξησης του εν δυνάμει πελατολογίου αλλά και των πωλήσεων.
  • Δημιουργία πλεονεκτήματος, έναντι του ανταγωνισμού.

Σκοπός του σεμιναρίου: Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εξάσκηση των συμμετεχόντων στην ανάπτυξη μίας νέας στρατηγικής επικοινωνίας και προώθησης που αξιοποιεί τα πλέον διαδεδομένα εργαλεία του internet και είναι συμβατή με τις τεράστιες αλλαγές που συντελούνται στην αγοραστική συμπεριφορά.

Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη marketing και διαφήμισης, στελέχη διοίκησης πωλήσεων, επαγγελματίες και επιχειρηματίες, τελειόφοιτους ή απόφοιτους σχολών marketing, διαφήμισης και εμπορικής επικοινωνίας. 

 

Διάρκεια: Το πρόγραμμα διαρκεί 8 εκπαιδευτικές ώρες.

 

Τόπος, Ημερομηνία, ώρα υλοποίησης:

Αθήνα, Δευτέρα 9 & Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015, ώρες: 17:30 - 20:45

 

Κόστος παρακολούθησης/ άτομο:

Α) Εταιρείες (Α.Ε., Ε.Π.Ε.): 240 Ευρώ

Β) Προσωπικές εταιρείες (Ο.Ε.,Ε.Ε., Ατομικές): 160 Ευρώ

Γ) Ιδιώτες: 120 Ευρώ 

Δ) Ιδιώτες με κάρτα ανεργίας & Φοιτητές με πάσο: 90 Ευρώ

Για ταυτόχρονες συμμετοχές περισσότερων του ενός ατόμου ισχύει έκπτωση 10% στο συνολικό ποσό 

 

Λοιπές παροχές:

-Βεβαίωση παρακολούθησης

-Ηλεκτρονικό αρχείο της παρουσίασης

-Γραφική ύλη