Εμπορικός Προσανατολισμός: Δημιουργώντας εμπορική αξία σε μία επιστημονική μέθοδο.
Οι δημιουργοί μίας καινοτομικής επιστημονικής μεθόδου εμπιστεύτηκαν σε εμάς τη φιλοδοξία τους να βάλουν τις βάσεις τόσο της διάδοσής της σε διεθνές επίπεδο, όσο και της εμπορικής αξιοποίησής της. Όπως σε κάθε καινοτομία, έτσι και σε αυτή, η διαμόρφωση σαφούς εμπορικού στίγματος και προσφερόμενης αξίας προς το κοινό δεν είναι ποτέ εύκολη υπόθεση.
Οι Σύμβουλοί μας, αντιμετώπισαν αυτά τα ζητήματα σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στη λεπτομέρεια της μία στρατηγική βασισμένη στη διάκριση της Μεθόδου από τα Προϊόντα. Συγκεκριμένα, ανέπτυξαν τρεις (3) ξεχωριστές οντότητες δράσεις οι οποίες περιελάμβαναν τη δημιουργία: α) ενός Ινστιτούτου διαχείρισης, πιστοποίησης και διάδοσης της Μεθόδου σε διεθνή πρότυπα, β) εκπαιδευτικό φορέα που απευθύνεται σε Επαγγελματίες και Επιχειρήσεις, γ) ιστοσελίδα και εφαρμογές κινητών τηλεφώνων που απευθύνονται στο διεθνές κοινό φυσικών προσώπων.
Με αυτή την επιχειρησιακή διάταξη άρχισε να ξεδιπλώνεται η αναπτυξιακή στρατηγική η οποία περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων για την ενίσχυση της αξιοπιστίας της Μεθόδου, διαμόρφωση καινοτομικών συμβουλευτικών υπηρεσιών προς επιχειρήσεις, ανάπτυξη πιστοποιημένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων προς επιστήμονες και επαγγελματίες για την εκμάθηση και την εφαρμογή της Μεθόδου στην καθημερινή τους πρακτική, καθώς και διαμόρφωση υπηρεσιών προς πανεπιστήμια και άλλους εκπαιδευτικούς φορείς.