Επαναπροσδιορισμός της αξίας: Καινοτομική στρατηγική με απτά αποτελέσματα σε απαιτητικές αγορές.
Μία ομάδα ανθρώπων με πάθος για το ελαιόλαδο και τα ελληνικά προϊόντα διατροφής, ανέτρεξε στη βοήθειά μας προκειμένου να συντάξει και να υλοποιήσει ένα πραγματικά αποτελεσματικό σχέδιο ανάπτυξης των εξαγωγών της σε αναπτυγμένες αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Μία φιλοδοξία ιδιαίτερα προκλητική, καθώς παρά το πλήθος των προσπαθειών που γίνονται στον κλάδο, πολλοί λίγοι είναι εκείνοι που κατάφεραν να την υλοποιήσουν σε ικανοποιητική κλίμακα.
Οι Σύμβουλοί μας, προσέγγισαν το έργο αυτό από μηδενική βάση, αγνοώντας τις συνήθεις πρακτικές του κλάδου. Ανέπτυξαν μία στρατηγική εστίασης στα κανάλια των βιολογικών προϊόντων, με έμφαση τις βιομηχανικές περιοχές της κεντρικής Ευρώπης. Επαναπροσδιόρισαν το ρόλο της ίδιας της εταιρείας, μεταφέροντας το κέντρο βάρους από την παραγωγή και εμπορία τροφίμων, στην ικανότητα εντοπισμού προϊόντων κορυφαίας ποιότητας σε περιορισμένη διάθεση. Έτσι, τα συνεργαζόμενα καταστήματα άρχισαν να αναγνωρίζουν την εταιρεία ως το συνεργάτη που μπορεί να τους παράσχει προϊόντα υψηλής αξίας με μοναδικά χαρακτηριστικά.
Για την υλοποίηση αυτού του φιλόδοξου σχεδίου αναπτύχθηκαν όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την ενίσχυση της προσφερόμενης αξίας, τα οποία περιελάμβαναν μεταξύ άλλων δημιουργία ισχυρού brand και προηγμένου συστήματος ιχνηλασιμότητας κατά μονάδα προϊόντος. Συγκεντρώθηκαν όλα τα απαραίτητα στοιχεία δυνητικού πελατολογίου και οργανώθηκε τμήμα πωλήσεων με έδρα στην αγορά στόχο. Αναπτύχθηκε ειδικό μηχανογραφικό σύστημα για την παρακολούθηση της δραστηριότητας των πωλήσεων μέσω internet και υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο προσέλκυσης ενδιαφέροντος.