Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

 

 

 

Αποδοτική Οργάνωση για τους Πωλητές  /  Αποτελεσματικός Έλεγχος για τη Διοίκηση

Το  Polisis CRM, ενοποιεί την ανάγκη διαχείρισης πελατολογίου του Πωλητή, με την ανάγκη λήψης αξιόπιστης πληροφόρησης και ελέγχου της Διοίκησης. Έτσι, όσο ο πωλητής εργάζεται η διοίκηση πωλήσεων λαμβάνει δυναμικές πληροφορίες για τις επικοινωνίες, τα αποτελέσματα, τις σημειώσεις του πωλητή κ.λπ. Με την πάροδο του χρόνου δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο διαχρονικό αρχείο για τη δραστηριότητα του τμήματος πωλήσεων.

 

Για τους Πωλητές:

  • Υπενθύμιση εκκρεμοτήτων καθημερινά ώστε να μην ξεχνούν ποτέ το «follow up» οποιουδήποτε υποψήφιου πελάτη. 
  • Πρόσβαση στο ιστορικό των επικοινωνιών κάθε πελάτη, τόσο αυτό που αφορά στη δουλειά του ίδιου του πωλητή, όσο αυτό που τυχόν προέρχεται από δουλειά άλλων πωλητών της εταιρείας.
  • Ανεύρεση στοιχείων των πελατών τους (διεύθυνση, όνομα υπευθύνου, θέση εργασίας, κινητό τηλέφωνο, email κ.λπ.) με εύχρηστη διαδικασία αναζήτησης.
  • Πρόσβαση στο ιστορικό των επικοινωνιών κάθε πελάτη, είτε το δικό τους είτε άλλων πωλητών της εταιρείας.
  • Υπόδειξη πελατών που δεν «επικοινωνήθηκαν» κατά το τελευταίο διάστημα (επιλογή: 1,2,3,6,12 μήνες), ώστε να διατηρείται συνεχής επαφή με το πελατολόγιο. 
  • Αποθήκευση των αποτελεσμάτων τους και των σημειώσεών τους σε κεντρικό σημείο, με αυτόματη δημιουργία αναφορών για τη διοίκηση. 
  • 24ωρη- από οπουδήποτε- πρόσβαση στο αρχείο των πελατών τους, στις υποχρεώσεις και τις σημειώσεις τους, μέσω internet. 

Για τη Διοίκηση:

  • Συνολική εικόνα της δραστηριότητας των πωλητών η οποία διαμορφώνεται «δυναμικά» κατά τη διάρκεια της ημέρας. 
  • Πρόσβαση στις εκκρεμότητες των πωλητών με στοιχεία για το ιστορικό του πελάτη, τις σημειώσεις του πωλητή και την ημερομηνία αναμενόμενου αποτελέσματος. 
  • Στατιστικά στοιχεία που «μιλούν» τη γλώσσα της Διεύθυνσης Πωλήσεων (λόγοι αποτυχίας, δραστηριότητα ανά γεωγραφική περιοχή κ.α.)
  • Έλεγχος της συνέπειας πωλητών στη διαδικασία εισαγωγής των στοιχείων στο σύστημα, με αυτόματο εντοπισμό των ελλείψεων. 
  • Σύνθεση αναφορών σύμφωνα με τις ανάγκες της, αξιοποιώντας ελεύθερα και συνδυάζοντας όλα τα στοιχεία της βάσης δεδομένων. 
  • Εύκολη μεταφορά πελατολογίου από τον έναν πωλητή στον άλλον εφόσον απαιτηθεί λόγω αποχώρησης ή αλλαγής καθηκόντων.
  • 24ωρη- από οπουδήποτε- πρόσβαση στη δραστηριότητα των πωλητών, στις υποχρεώσεις και τις σημειώσεις τους, μέσω internet.

 Θέλετε να δοκιμάσετε την εφαρμογή;