Δεν χρειάζεται να αποκτήσεις προχωρημένες τεχνικές γνώσεις για να μπεις στη μάχη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στο βιβλίο αυτό θα βρεις συγκεντρωμένα όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα ψηφιακά εργαλεία και τον τρόπο να τα συνδυάσεις, στο πλαίσιο μίας ολοκληρωμένης επιχειρησιακής στρατηγικής.
Κέρδισε το μυαλό και την καρδιά του Ψηφιακού Καταναλωτή!
Γνώρισε εργαλεία όπως: ιστοσελίδα, eshop, μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ περιεχομένου, πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, αποστολή newsletters και… τόσα άλλα!
Κατανόησε τη φιλοσοφία και τον τρόπο της λειτουργίας τους, τον χρόνο και τις δεξιότητες που απαιτεί η χρήση τους, αλλά και τις προσδοκίες που μπορείς να έχεις από την αξιοποίησή τους.
Ανάπτυξε την ικανότητα συνδυασμού των διαφορετικών προωθητικών εργαλείων, στο πλαίσιο μίας ολοκληρωμένης επιχειρησιακής στρατηγικής.
Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΓΟΡΑ
Read the print, Go digital
Διάβασε αυτά τα κεφάλαια και μπες στη μάχη!
Τα περιεχόμενα
1. Το προφίλ του ψηφιακού καταναλωτή
2. Η προσέγγιση της ψηφιακή αγοράς
3. Ιστοσελίδα: Το πρώτο βήμα στον ψηφιακό κόσμο
4. Αξιοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης
5. Επενδύοντας στο ψηφιακό περιεχόμενο
6. Η δημιουργία του αποτελεσματικού eshop
7. Η δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
8. Η αξία της διασύνδεσης με πλατφόρμες τρίτων
9. Εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες
10. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Συγγραφέας:
Γιώργος Πετκάκης – Σύμβουλος επιχειρησιακής στρατηγικής, μάρκετινγκ και επικοινωνίας, περισσότερων από 100 ελληνικών επιχειρήσεων διαφόρων μεγεθών και κλάδων. Εκπαιδευτής στελεχών και δημιουργός της συμβουλευτικής εταιρείας Polisis.
Εκδότης:
Έσοπτρον – Εκπρόσωπος μίας εντυπωσιακής ιστορίας αναζήτησης της γνώσης, που ξεκίνησε πριν από 35 χρόνια. Εξοικείωσε το ελληνικό αναγνωστικό κοινό με την έννοια της αυτοβελτίωσης, ενώ σήμερα εκδίδει μερικά από τα πιο δυναμικά bestsellers της αγοράς.