fbpx

18,90 €

ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ:

Η Εφαρμογή του Ολοκληρωτικού Marketing

Το βιβλίο που θα σε βοηθήσει να χρησιμοποιήσεις την επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης για να πετύχεις τη δική σου.

Αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε, σχεδιάζουμε και εφαρμόζουμε το Μάρκετινγκ.

Εισαγάγει την έννοια του Ολοκληρωτικού Μάρκετινγκ για να αναδείξει την ισχύ, την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα που μπορούμε να πετύχουμε όταν αξιοποιούμε συνδυαστικά τα οφέλη ευφυών τεχνολογικών εργαλείων, όπως AI κείμενα, AI εικόνες, AI βίντεο, AI SEO, AI εξυπηρέτηση, AI πελατειακή αφοσίωση, AI βελτιστοποίηση eShop, AI Digital Marketing κ.α.

Περιγράφει τις θεμελιώδεις αλλαγές που επιφέρει η εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα του Μάρκετινγκ: την ατομικοποίηση της αγοράς, το προσαρμοστικό μίγμα μάρκετινγκ, τις διακαναλικές προωθητικές δράσεις, την ολιστική αξιοποίηση των δεδομένων, την προσωποποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας, τη δυναμική εξατομίκευση του διαφημιστικού περιεχομένου, την αυτοματοποίηση της ψηφιακής προβολής, το ενεργητικό και προδραστικό SEO αλλά και την καλλιέργεια συναισθηματικών δεσμών μεταξύ της μάρκας και του καταναλωτή.

Αποτελεί μία πρόκληση επιχειρηματικής διορατικότητας, που οξύνει και διευρύνει τις στρατηγικές και καινοτομικές ικανότητες του αναγνώστη.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η στρατηγική εφαρμογής και τα βασικά εργαλεία του AI Marketing.

Περιεχόμενα

1. AI Marketing: Περί τίνος πρόκειται
2. Η πρόκληση της αξιοποίησης
3. Πόροι τεχνητής νοημοσύνης
4. ΑΙ Παραγωγή κειμένων
5. AI Δημιουργία εικόνων
6. ΑΙ Εξυπηρέτηση (Chatbots)
7. AI Digital Marketing
8. AI Αναζητησιμότητα (SEO)
9. AI βελτιστοποίηση eShop
10. Πελατειακή Αφοσίωση
11. ChatGPT 

Συγγραφέας

Γιώργος Πετκάκης

Σύμβουλος περισσότερων από 100 επιχειρήσεων διαφόρων μεγεθών και κλάδων, εστιάζει τη δραστηριότητά του σε θέματα ανταγωνιστικότητας και καινοτομίας.

Είναι ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας Polisis, συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο eshop προϊόντων ομορφιάς, ενώ στο παρελθόν ήταν επικεφαλής της διεύθυνσης μάρκετινγκ εισηγμένης στο χρηματιστήριο εταιρείας πληροφορικής.

Κατέχει Master στη διοίκηση επιχειρήσεων με εξειδίκευση στο μάρκετινγκ (ΜΒΑ in Marketing) και έχει αναπτύξει σημαντική ερευνητική και εκπαιδευτική δραστηριότητα. Είναι επίσης συγγραφέας του βιβλίου «Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά» (Εκδόσεις Έσοπτρον, 2021), βιβλίο που εντάχθηκε στο πρόγραμμα σπουδών πλήθους σχολών με αντικείμενο το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Πληροφορίες

Εκδότης: Έσοπτρον
Ημ/νια έκδοσης: 5/2024
Αριθμός Σελίδων: 224
Εξώφυλλο: Μαλακό
Διαστάσεις: 20,7 X 14 cm
ISBN: 978-618-5579-35-7

Διαθεσιμότητα

Διαθεσιμότητα: Αναμένεται τέλος Μαϊου 2024
Αρχική Τιμή: 18,90 €
Τελική Τιμή (έκπτωση 10%): 17,90 €
Αποστολή: 1-10 Ιουνίου 2024
Κόστος αποστολής: 2,90 €