Οικοσύστημα Γνώσης: Νέα αναπτυξιακή τροχιά σε μία παραδοσιακή επιχείρηση.
Οι σύμβουλοί μας διέκριναν ότι σε αυτή την περίπτωση η χάραξη μίας βιώσιμης στρατηγικής δεν μπορεί να αποτελέσει μέρος ενός σχεδίου εφαρμογής παραμετρικών αλλαγών στην ήδη υπάρχουσα δομή. Αντίθετα, διαπίστωσαν ότι μόνο μέσω μίας συνολικής αναδιαμόρφωσης του επιχειρηματικού μοντέλου η επιχείρηση αυτή μπορεί να μπει σε ένα νέο κύκλο αναπτυξιακής τροχιάς.
Το έργο ξεκίνησε με την εστίαση του εκδοτικού οίκου στη θεματολογική ενότητα όπου μέχρι εκείνη τη στιγμή η εκδοτική δραστηριότητα παρουσίαζε τη μεγαλύτερη αποδοχή από το αναγνωστικό κοινό. Οι περιφερειακές ή μη σχετικές θεματολογίες διεκόπησαν ή τοποθετήθηκαν διακριτικά στο περιθώριο, ώστε να ενισχυθεί περεταίρω το μήνυμα της εξειδίκευσης.
Στη συνέχεια αναπτύχθηκε ένα «οικοσύστημα» γύρω από την κεντρική θεματολογική ενότητα, το οποίο ενσωμάτωσε πλήθος νέων τεχνολογικών μέσων σε μία αρμονική συνύπαρξη με τα παραδοσιακά τυπογραφικά προϊόντα. Το αποτέλεσμα αυτής της καινοτόμας στρατηγικής ήταν η εταιρεία να καταστεί κόμβος γνώσης και αλληλεπίδρασης αφού διέθετε στο κοινό όλα τα μέσα για να ενημερωθεί, να μελετήσει, να κατανοήσει, να μοιραστεί και να βιώσει τη γνώση στην πρακτική εφαρμογή της.
Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής αναπτύχθηκε μία σειρά προωθητικών εργαλείων και νέων προϊόντων, όπως: ιστοσελίδα, eshop, ebooks, διαγνωστικά εργαλεία, blog, events, forum, δίκτυα μεταπώλησης κ.α.
Σήμερα, καθώς έχουν αρχίσει να γίνονται ορατά τα αποτελέσματα αυτού του έργου, επιβεβαιώνεται ότι ακόμη και εταιρείες που αναπτύχθηκαν σε παραδοσιακές αγορές, μπορούν να εντάξουν δημιουργικά τις αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς και να διαμορφώσουν ένα πολλά υποσχόμενο επιχειρηματικό μέλλον.