Πελατειακές Σχέσεις

Μέγιστη αξιοποίηση όλων των ευκαιριών πώλησης

Προσφερόμενη Αξία

Τι επιπτώσεις έχει στον κύκλο εργασιών και στην κερδοφορία σας ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεστε το κοινό σας και τους πελάτες σας; Πώς θα διαφοροποιούνταν τα αποτελέσματά σας εάν απευθυνόσασταν σε ένα ευρύτερο δυνητικό πελατολόγιο ή εάν αξιοποιούσατε καλύτερα τον υπάρχον;

Η μοντελοποίηση των διαδικασιών προσέγγισης του κοινού και η χρήση τεχνολογιών «εξόρυξης» κρίσιμων δεδομένων, εξασφαλίζουν τη μέγιστη αξιοποίηση όλων των ευκαιριών πώλησης. Οι καινοτόμες προσεγγίσεις σταδιακής επαύξησης των εσόδων ανά πελάτη βελτιώνουν σημαντικά την κερδοφορία της επιχείρησής σας.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ CRM

Εγκατάσταση ή προσαρμογή εφαρμογής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αξιολόγηση, κατηγοριοποίηση και διεύρυνση του δυνητικού πελατολογίου.

ΕΞΟΡΥΞΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Εξαγωγή και αξιοποίηση δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Προγράμματα σταδιακής μεγιστοποίησης της κερδοφορίας ανά πελάτη.

ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

Προγράμματα πιστότητας πελατών και επαναληψιμότητας αγορών.

Θέλετε να διερευνήσετε μία ενδεχόμενη συνεργασία μας;

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

    Ονοματεπώνυμο*

    Τηλέφωνο*

    Εταιρεία*

    Privacy Preferences

    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

    Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
    Click to enable/disable Google Fonts.
    Click to enable/disable Google Maps.
    Click to enable/disable video embeds.
    Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία των επισκεπτών μας.